Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Πριν το πρώτο θέμα... ας γνωριστούμε!!!

Όταν ήμουν πιο μικρός, θυμάμαι μια φορά που έτρωγα βλέποντας τηλεόραση και συγκεκριμένα ειδήσεις. Πολλοί από μας συνηθίζουμε να κοιτάμε τηλεόραση ενώ γευματίζουμε. Έδειχνε εικόνες από ένα θλιβερό γεγονός που με έκανε να νιώσω ένα σφίξιμο στο στομάχι και να διακόψω το φαγητό στη μέση. Εκείνη ήταν η στιγμή που αποφάσισα να μη ξαναδώ ποτέ στη ζωή μου ειδήσεις. Καλή είδηση έβλεπες μόνο στο τέλος του δελτίου, μικρής διάρκειας, μόνο αν περίσσευε χρόνος.

Από τότε ονειρεύομουνα και ήλπιζα να γίνει ένα κανάλι που θα δείχνει μόνο καλές ειδήσεις , γενικά καλά νέα από όλο το κόσμο. Επειδή, τέτοιο κανάλι ακόμα δεν έχω δει, αποφάσισα να δημιουργήσω ένα δίαυλο ενημέρωσης με καλές ειδήσεις μέσα από αυτό το blog.

Σκεφτόμουν πως θα ενεργήσω, με ποια σειρά, από που θα αντλώ υλικό και δεν κρύβω ότι πελάγωσα. Ψάχνοντας γενικά στο ίντερνετ, με μεγάλη μου χαρά έπεσα πάνω στο kala-nea.blogspot.com . Χάρηκα γιατί ναι! υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που έχουν στόχο να ενημερώνουν το κόσμο με καλά νέα.

Μπράβο στην ομάδα σας! Συγχαρητήρια!

Σας ευχαριστώ, γιατί τώρα ξέρω πως, στο ταξίδι της ενημέρωσης των αναγνωστών με καλά νέα, έχω και συνοδοιπόρους!

Εύχομαι σε εσάς τους αναγνώστες καλή ανάγνωση και θα χαρώ πολύ να δημοσιεύσω ότι καλό, ενημερωτικό υλικό μου αποστείλετε στο edotakalanea@gmail.com

Σας ευχαριστώ!

1 σχόλιο:

Εύα Παραδείσου είπε...

Καλή αρχή καλή συνέχεια στο blog σου :)